Ryggen tar kål på mig!!


ONT !!!

Idag har jag haft extremt ont i ryggen. Hade ont redan när jag gick o la mig igårkväll men det var värre när jag vaknade imorse. Känner mig som en gammal tant när jag vaggar fram då det gör mer ont att gå "normalt"
Gick o lämnade Ludde på fritids och gick hem o la mig på golvet för att sträcka ut men inte hjälpte det någe märkbart.
Försökte sätta mig i köket för att räkna lite men det körde ihop sig rätt snabbt. Satte mig istället i soffan, med kuddar bakom ryggen o bredvid mig för att avlasta då jag skulle laga Luddes ena par jeansbyxor. Detta gjorde även det lika ont i ländryggen och ner i båda höfterna.

Tog sen en sväng till apoteket då jag lovat älsklingen att hämta ut lite saker, + att Luddes krupphosta kommit tillbaka i natt så hämtade också lite barnalvedon utifall febern också väljer att dyka upp.
Gick in på City Gross när jag ändå var där (dum som jag var) tänkte bara köpa lite potatis, men det blev lite mer än så o trots att det inte vart jättemkt tar det enormt på min rygg att bära saker, speciellt då jag bara har en ledig hand så det är svårt att dela upp vikten på ett bra sätt.
Tog mig iaf hem, packade upp/fram o sen diskade jag det lilla som stod kvar sen middagen igårkväll.

Just nu vill jag bara gråta för smärtan sitter i så rejält och receptfria läkemedel hjälper inte direkt mkt.
Hoppas bara just nu på att min doktor ringer mig snart så jag iaf kan få smärtstillande i väntan på operationen. :'(

Laddar nu för att snart hämta Ludde igen. Sen blir det enkel matlagning och tvätta kläder ikväll.

Någon som har ett stödkorsett för ryggen som jag skulle kunna låna fram tills min operation?? 


Njut av dagen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola