1 April kittling och foto "flashback"


Då jag har lite dålig fantasi vad gäller bus blev det inget sånt idag. Inte heller från killarnas sida mer än att min underbara pojkvän varit extremt på mig för att kittla mig!! HELA dagen!! Och jag vill påpeka att jag är EXTREMT kittlig!! Jag får panik, spänner mig så jag får spasmer, rycker och ryser i hela kroppen! 
Det räcker att han sätter ett finger på mitt lår, blåser i mitt öra, håller i mig och närmar sig långsamt med handen mot min mage, lägger sin haka mot min hals.... etc etc... minsta lilla får mig att spänna mig så jag blir ännu mer kittlig och duktig som han är hittar han ALLA mina punkter vilket får honom att fortsätta... mer o mer o mer o mer...... *grrrrrrrr* 





Trots detta är han den mest underbara ändå! ;)) <3 

Du och jag Bejbi, Du och jag !! <3








Satt och kollade igenom datorn på gamla bilder och hittade några fina kort. 




Jag 1 år och 8 mån.
Saknar lockarna som jag hade som liten. Dem försvann efter att mamma började klippa mig. Har bara ett visst fall kvar i håret men inga lockar.








Här till höger är min stora kärlek, Andreas, som liten parvel. Osäker på hans ålder men oerhört söt!! *pussar* <3







Givetvis har jag även kort på lilleman :))


Tänk att Ludde varit så liten som Andreas hand. 





Så söööt! 


Mina finaste <3 




Jag är så glad över att få ha dessa fina pojkar i mitt liv !! 
NI gör min dag! 


Nu till kvällen, Bejbi har spelkväll ikväll (för er som inte vet spelar han WOW) och jag sitter i  vardagsrummet och slötittar på tv samtidigt som jag skriver lite här. Just nu är det The mentalist på tvskärmen. Inget jag brukar följa direkt men fanns inte så mkt att titta på. 

Kollar hellre på Gordon's kitchen nightmares men det var repris från ett avsnitt jag redan sett så skippade det. 

På tal om någe annat, var på affären tidigare och köpte ett par lagningslappar till Luddes jeans. 
Ena knät var helt uppsprucket och uppklippt efter att han ramlat på skolan och inte ville ta av sig för att få plåster på så att bara sy ihop det hade inte funkat... Men när jag väl kom hem kom jag på att lapparna jag köpt var såna man stryker på, men strykjärn är inget vi har hemma.... 
Men det var bara och sätta på ena spisplattan och lägga byxbenet över lappen och trycka till och vips så satt det fast!! ;)) 

Denna veckan är det Påsklov och Ludde kommer vara på fritids från 9-15
så jag har möjlighet att göra min sjukgymnastik och fortsätta plugga matte B.
Även roligt för Ludde att kunna leka med kompisarna en längre stund.

Eftersom vi var "tråkiga" idag på den officiella busdagen kanske ni vill dela med er utav era bus!? 
Vore roligt att få höra om något riktigt bra April-bus !! 

Dags att stänga ner för kvällen.
Sov gott alla! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola