Nytt rekord + dagens sällskap med Mimi och barnen :)


Först och främst; 
45 min konditionsträning på crosstrainern!!! 
Så underbart att jag faktiskt kommit in i en rytm som funkar utan att bli totalt utpumpad!
Det jobbiga är juh fortfarande att fötterna svullnar och gör hemskt ont, men just nu går det på ren vilja. Behöver verkligen se lite resultat på vågen nu när operationen närmar sig. :) 

Åkte från Karla vid halv 11 och var framme hos Mimi vid 11. Vi satte oss med våra kaffekoppar och snacka om allt mellan himmel och jord. Riktigt mysigt. :) 
Efter en dryg timme kom Mimis mamma och morbror och hälsa på. Vi fikade lite och pratade innan Mimi och jag sen tog en promenad till dagiset för att hämta Cornelia. Det var en rejäl bit att gå och då jag tycker det är så mysigt med Caspian tog jag honom i bärselen. Blev som ett andra träningspass för dagen. Tog väl en halvtimme att gå dit och lite längre tid tillbaka då vi gick förbi apoteket. 
Helt oki när man får ut smärtstillande för 16 kr. ;) 
Väl hemma igen var mamma och morbror kvar och dem passa på att busa lite med Cornelia innan dem cyklade hem igen. 
Sen blev det dans i vardagsrummet, titta på foton på hela golvet, läsa böcker etc... :) 
Dagen passerade rätt snabbt och det var riktigt skönt att komma hemifrån och träffa lite folk. 
Hoppas på att det blir snart igen. 
:) 
Blev sen hemskjutsad i tid så jag kunde hämta Ludde vid 16 


SÖTNOSEN !! <3


Tittut godingen! :)) 


Trötter? :)) 


"Läsa bok mys" med mamma :) 

Haft det riktigt mysigt idag! Tack Mimi! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola