Obefintlig röst !?


Vaknade imorse och halsen var helt fuckad! Fick knappt fram ord alls. Bejbi skattade åt mig när jag försökte prata med honom innan han åkte till jobbet imorse. ;) Lät rätt roligt, typ som om jag var i målbrottet + extremt hes. Känt mig febrig och hängig ända sen dess men ändå försökt hålla igång större delen av dagen.
Började med att lämna Ludde på skolan 8.15
Gick hem och åt frukost, tog lite smärtstillande och vilade en halvtimme innan jag satte igång med att skura spisen som jag kollat snett på sista veckan...
Den har inte blivit ordentligt skurad på ett tag och jag har irriterat mig på det men inte haft energi till att ta tag i det, men idag var det bara dags.


Början...


Efter 10 min...


Efter knappt en timme var rutan helt ren! 

Att sitta på huk/knäna böjd över spisluckan var ingen höjdare i längden men det kändes nödvändigt så efteråt tog jag mig en liten sträckpaus innan jag sen började skura av kaklet och fläkten och gjorde i ordning disken. Tog även nu en paus innan jag tog fram dammsugaren. 
Helt slut i huvudet och kroppen såhär dags, så nu var det dags för ett mellanmål och lite tvtittande innan jag sen efter lunch promenerade till Ica Maxi. Hittade det jag skulle ha rätt snabbt och hittade även ett par solglasögon jag fastnade för som jag trodde kostade 59.90 men visst hade jag läst fel. Dem kostade 199:- så dem skippade jag :( 
Tog min lilla påse och började gå hem. 
Som jag skrev i det förra inlägget tyckte jag det var himla onödigt av en främmande man att öppna bildörren för att skänka ytliga kommentarer... :( 

Kom hem och gjorde i ordning lite smått och satte mig sen i badet för att värma ryggen lite. 
klockan gick och den blev ganska snart 16 och då var det dags att hämta hem lilleman från fritids. 
Påbörjade ganska snabbt maten som ikväll bestod av kokt potatis, köttbullar och lök i brunsås och lingonsylt. Uppskattat ! :) 

Bejbi har spelkväll ikväll så jag passar på att kolla lite på Unga läkare och eventuellt vid 21 blir det Ocean´s Thirteen. Annars får jag se vad som händer. :) 

Imorn vankas det tandläkarundersökning och det längtar jag inte alls efter. Är inte rädd eller så, men smått orolig för vad dem ska säga. Var ett par år sen sist och sen är det priset som är skrämmande. 
Undersökningar kostar från 725:- och uppåt. Troligen har jag någon hundralapp i rabatt då jag inte varit där på ett tag, men det återstår att se. Wish me luck! 

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans och ta hand om varandra! 
<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola