onsdag i all enkelhet.

Dagen började vid 7 när mitt larm ringde. Låg kvar i sängen 20 min innan jag kravlade mig ur den. Låg vaken till efter 02 innan jag var tvungen och gå upp en stund innan jag sen kunde lägg mig och somna, så natten innehöll inte alltför mkt sömn. Hade plan på att åka och träna idag men magvärken och halsont satte stopp för det. :(
Efter lite om och men vart Ludde och jag klara med frukost och diverse saker som skulle bli klart innan vi sen gick till skolan 8.10
Sa hej då, vinkade och gick hemåt igen.
Tog här fram cykeln och satte mig 5 min, pausa en min, cykla 5 min, pausa en min o cyklade 5 min till. PUST !!
Förstår inte att det ska vara så tungt och svårt att andas!
Efter 9 bestämde älskling och jag att ses över lunch igen. :) Mys !!
Tillägnade förmiddagen med att diska och rensa lite i köket samt lite mer plock och pill med foton.
Klockan blev 11.25 och bussen bar iväg mot älsklingen!







Kurar ihop under mitt trasiga paraply !

Kom fram till resturangen/pizzerian och möttes av Bejbi och hans kollega Tim.
Jag kände mig nyttig och åt en kycklingsallad medan Bejbi åt en gyroskebabtallrik och Tim fläskkarrée + några pizzabitar.
Satt och pratade om allt o inget och kom till sist in på väldigt udda samtalsämnen ;))
Pussade på min älskling en snabbis innan dem var tvungna att gå tillbaka till arbetet och jag gick till bussen.
Stannade på affären och handlade lite snabbt innan jag kom hem och fixade iordning lite inför middagen.
Blev att diska en gång till innan jag satte mig för att vila fötterna och ryggen.
Lyckades inte koncentrera mig med matteboken alls idag så får kämpa ordentligt imorn.
Klockan tickade på och klockan blev 16 och det var dags att hämta Ludde från fritids.
Det första han ville göra när vi kom hem var att plocka isär och bygga ihop den lilla ficklampan han hittade i min lägenhet häromdagen.

Att det kan vara så underhållande att plocka isär och bygga ihop
något så många ggr, om och om igen. :)
Sötnos!


Hur många ggr han än satte ihop den igen var han lika stolt varje gång han lyckades! 
Han satt och spekulerade i om jag skulle lyckas och om andra barn skulle lyckas sätta ihop den så bra som han. ;)) *ler* 

Idag blev det korvstroganof och ris till middag. Exprementerade lite och hade i både strimlad falukorv och strimlade morötter. Enligt mig helt oki :) 

Har nu nattat lilleman, stoppat Bejbi i badkaret och själv sitter man här och begrundar dagen i väntan på att klockan ska slå 21 då det vankas Grey´s Anatomy !! 

Hoppas ni alla får en fortsatt fin kväll !! 

Hej hopp! 
<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola