Osäkerhet...

Känner mig just nu smått osäker på hur det kommer bli framöver. Försäkringskassan har lagar och regler om hur länge man får vara sjukskriven och om andra möjligheter till andra jobb finns.
Jag har nu varit sjukskriven 6 mån och därför ska nu min arbetssituation ses över, MEN blev juh även arbetslös nu 31 mars så jag har hamnat mittemellan sjukskrivning-nytt jobb-arbetslöshet.
Pratade med försäkringskassan förra veckan och det är inte säkert dem kan bevilja min kommande ansökan om förlängd sjukskrivning, beroende på doktorns utlåtande.
Ska träffa doktorn imorn kl 08 för att få så bra underlag som möjligt i sjukintyget.
Pratade även med A-kassan idag för att se hur mina rättigheter såg ut hos dem OM jag får nedslag från Försäkringskassan...
Känns som om allt hänger i en skör tråd just nu...

Känner mig inte fysiskt redo att återgå till ett jobb just nu, men är rädd att det kanske är där jag hamnar ändå!?

:// Fröken tankspridd....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola