vår morgon och nu AAAAAJJ!!!


Morgonen bestod av frukost, gnäll och tjat om samma saker om och om igen, diskussion om onödigt mkt utan mening... 
lite halvsegt efter ännu en natt med svårt att sova... 
gick sen iaf till skolan, hand i hand (halva vägen iaf) 
sen fick jag hur många stora bamsekramar som helst samt pussar och när jag skulle gå fick jag inte gå för han ville pussas o kramas mera. 
Näst sista gången jag försökte gå sa jag 
" hej då hjärtat, ses i eftermiddag, love you! " 
och det brukar jag säga men han har inte sagt så tillbaka sedan nyårsafton men nu sa han "i love you" två ggr när jag skulle gå. 
*smälter* 

gick till bussen för att åka och träna. var lite osäker på om jag borde då jag haft mer ont sista dagarna men chansade o räknade med att få ta det lugnt... tränade i ca 35 min men det var gränsfall för vad jag borde gjort... 
kom hem runt 11 snåret med svullna o röda fötter.... :( 


jätteröd och blodkärlen typ sticker ut... 
MKT obehagligt och att ha på skor var inte det minsta skönt... 

Resten av eftermiddagen blir enbart lugn för min del... :( 
Behöver diska och dammsuga men det får vänta. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola