Måndag i all enkelhet med träning och sedan findejt med Emma och Astrid !


Lämnade Ludde till vanlig tid imorse och går vidare till bussen för att bege mig mot träningen. 
Redan här på vägen vart jag överhettad! Så oerhört kvavt och kvalmigt i luften och stora tunga ryggsäcken med gymkläder gjorde det juh inte direkt bättre... 
Kom fram, tränade i en timmes tid, duscha och gjorde mig iordning lite snabbt innan bussen skulle gå vidare upp på stan igen där jag skulle träffa min Emma och lille Astrid som jag inte sett på riktigt länge! 

I väntan på bussen.... 
<3 

Mötte mina tjejer på stan, pratade lite - uppdaterade sista halvåret, tog en kaffe/milkshake och gick sen för att äta lunch på La Baguette ! 
Riktigt god mat faktiskt. :) 
Trevligt och avslappnat och bara riktigt mysigt och kunna umgås lite med dem då vi inte setts sen i vintras. Astrid växer som en tok så jag har juh missat en hel del! :(( 
*måste ta igen* 


Såå söt hon lilla charmtrollet!! 
<3 
Lavvlar er! 

Tog en sväng förbi en tygaffär och fixade tyger, dragkedjor och skumgummi så jag kan sy kuddar till nya stolarna vi har på balkongen. :) 
Får se om jag kan påbörja projektet imorn eller så. :) 


Vi skiljdes åt 14.30 men hoppas verkligen på att vi snart ses igen! 

Nu ska jag bara ligga och vara trött en stund och titta på "på liv och död" 

Ha en fortsatt trevlig kväll !! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola