Söndag


Börjar med att Ludde gick upp och kollade sommarlovsmorgon runt 9 snåret. 
Jag hade riktigt svårt att sova i natt pga värme och för att jag legat i sängen mest hela lördagen pga migrän så när jag väl kunnat somna runt 05 imorse lyckades jag sen sova till 10 tiden. Bejbi var uppe sent och var därför trött och sov ut på morgonen vilket ledde till en sen frukost. 
Precis när vi var klara fick vi även påhälsning av jehovas vittne. Det var rätt länge sen jag stött på dörrknackar-vittnen :) 

Sen lekte Ludwig en stund med sin bilbana innan han sedan fick prova nya Xbox spelet Cars 2 
Mkt populärt trots en del gnäll om att alla körde på honom och sköt raketer på honom när han försökte styra... ;) 



Efter ett par timmars spel vid tvn fick det räcka och han fick leka en stund igen. 
Jag fixade lite småsaker och städade undan lite skräp innan vi sen satte oss och pärlade då Bejbi var iväg på affären. 




Nu är även vi med i Vänklubben !! 

Kvällen kom snabbare än jag trott och det var dags för matlagning. 
Idag skulle det bli gulashsoppa med vitlöksbröd och lökringar. 
SÅÅÅ GOTT !!! 



Mätta och belåtna :) 

Klockan blev mkt och Ludde hoppade i badet för att sedan krypa ner i sängen. 
Imorn vankas det fritids för Ludde och för min egen del blir det sjukgymnastik och sedan lunch med bästa Emma och hennes söta dotter Astrid !!! 

*LÄNGTAR* 

<3 

Nu ska jag ta kväll med min allra bästa Bejbi !! 

Trevlig vecka allesammans!! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola