frustrationen över att det inte går som jag vill....


Lämnade Ludde på fritids och åkte på sjukgymnastiken. Körde 1½ timmes pass idag. 
Rätt så slut efteråt. 
Tog bussen hem, postade ett paket och gick hem för att sitta i telefon en sväng. 

Skickade in mina papper till A-kassan för två månader sen. Har fått komplettera två ggr och trodde nu sist att det var klart men i fredags fick jag ett brev till... 
Ännu mer komplettering.... 
Har inte fått ut pengar på 2 månader nu så sparkontot/semesterkassan är så gott som slut. 
Känns lite trögt och trist när allt ska vara så krångligt och ta sån tid. 
Hur som helst... 
Ringde till mitt Fd jobb och bad dem skicka dem tre kompleteringar som kassan behöver ha. 
Han var osäker på om han skulle hitta allt men skulle iaf försöka. 
*håller tummarna*
Behöver ha det typ NU så ... 
känner mig något stressad/pressad över att det inte går som jag vill ... 

Sen ringde jag även plastikmottagningen som fortfarande inte har någon planerad operation för min del ... 
Jag får bara vänta o vänta o se vad som händer. 
Det ända hon kunde erbjuda var att skriva upp utifall jag kunde tänka mig en annan kirurg om det fanns lediga tider snabbare på den vägen.. 
Sa att hon iaf kunde skriva upp det men när jag tänker efter är jag inte så sugen egentligen. Det var min kirurg jag fick förtroende för så det kanske var dumt trots allt... 
Dock är jag trött på att ha ont o i vissa fall skulle jag göra vad som helst för att få göra operationen NU. 
känns inte alltid så rättvist att vara ung - inte ens fyllda 25 o har haft konstant ont i ryggen i 10 års tid nu... 
Vill bara att det snart ska bli av och vara över. 
Vill inte ta mina smärtstillande då jag blir så förbenat trött, dåsig och yrslig av dem, men o andra sidan tar jag dem inte har jag än mer ont och blir liggande ändå.. 
jag får ta dem varje dag men försöker hålla mig till varannan dag så gott det går. 

gnäll inlägg eller vad ... ;) 

Ska nu försöka hitta någe vettigt att göra o inte gräva ner mig... :) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola