Min bror Benjamins 18 års fest 6 Juli 2012


Min käre bror Benjamin fyller 18 år den 10 Juli 2012 men festen var fredagen den 6 juli. 

Innan det var dags att åka gjorde jag iordning för kvällens grillning vilket för våran del bestod utav grillspett. 




Majsen var så oerhört hårda i mitten så märkena jag fick av att "hänga" på kniven för att dela dem satt kvar ända tills kvällen... ;) 
Känslig eller vad! *ler* 


Kvällens outfit blev en klänning från New Yorker (eller Gina tricot) minns inte helt... och sen ett par tunna mönstrade svarta leggings och håret hamnade på sned. :) 

Addes morfar var snäll att skjutsa oss ut på landet till det blå huset så vi slapp sitta en timme på buss. 

Väl framme (vi var först av folket) satt vi och småpratade lite och Ludde hjälpte min svåger Nichlas att hänga upp tipspromenaden som vi sedan gick runt. :) 

Vid 18 snåret började vi grilla och fler folk hade nu dykt upp. :) 

Ludde och Bejbi tog sen och spelade lite fotboll under tiden som jag gosade med min systerson Zacharias. :)



Sen var det dags för presenter!! 


Min snygging-bror Benjamin närmast i bild!  ;)) 

Massa fina och "bra-att-ha" saker inför vuxenlivet !! 

Vi skippade fikat då det blev sent och Addes morfar var återigen snäll som kom och hämtade oss. :) 

Tack för en fin kväll !!! 

<3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola