Trötter...


Har inte haft någon energi att skriva någe nu på ett tag igen. För mkt att tänka på bara + att jag inte varit helt i form med återkommande ont i magen och huvudet... 
Samma sak idag, trött när jag vaknade då jag sovit ovanligt illa, började känna av migränen redan vid 9 snåret så tog mina piller och försökte koppla bort det innan det blev värre. 
Satte mig och pysslade lite ( i 6 timmar) med att sätta ihop ett fotoalbum. :) 
Blev helt okey men fick inte plats till så mkt foton som jag önskat... Behöver fler album !!! ;)) 

Bejbi och Ludde tog en kvällscykeltur upp till stan för att kolla in marknaden som tydligen var idag. 
Hade helt missat detta, men ingen ork att gå runt och trängas bland massa folk när jag inte är helt pigg... :( 

Vet ärligt inte vad jag ska skriva om just nu... 
:/ 
Känns lite som om orden är slut. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola