Förra helgens kalas samt Luddes avslutning


Förra lördagen var vi på kalas då Bejbis storebror Jimmy fyllde 30 år (på fredagen) 
GRATTIS JIMMY !!   
  

Det vart en hel del folk men det var bara mysigt. :) 


Dessa värk var hemmagjorda vilket var mkt imponerande! 
Har aldrig gett mig på att göra någon egen sådan men det ser roligt ut att pilla med. :) 
mättande och gott var det! 



<3 

Tog en "paus" mitt i allt och gick ut till lekparken utanför så att Ludde och Love kunde få leka av sig lite vilket var uppskattat och väldigt roligt. :) 
Det klättrades i klättertornet, gungades på kinagungan, åkte linbana och sen avslutningsvis blev det att åka en "snurra" som inte snurrade så fort som dem önskat... 


... men glada o fina är dem ändå! ;) 


måste juh dessutom lägga till att Caspian var riktigt finklädd!! 
Så söt !! 

Till helgen vankas det nytt kalas då Cornelia blir 2 år. 
:)) 


Idag då var det juh Luddes skolavslutning! 
Nästan lite overkligt. Året har trots allt gått väldigt fort och ibland känns det som om man inte hinner med! 

Skolan startar igen på hans egen födelsedag 20 augusti och då är det 1A KLASS !!! =) 
ska bli spännande! 
Även jag börjar mina kurser på komvux då (om jag kommer in vill säga) *håller tummarna* 


På vägen till skolan. 
Lite nervositet men ändå en glad och upprymd Ludde med stor förväntan på vad en avslutning innebär. :) 


Väl framme och alla barn kommit fick dem varsin "fjärilsmedalj" som gjorde Ludde än mer stolt !! 
Härefter gick vi in i aulan för att se barnen sjunga. Dock gick det så fort och jag fick ingen ordning på inställningarna på min mobilkamera så det blev inga bra foton därifrån tyvär... 
Dessutom tyckte jag det blev trist då en familj som satt bakom mig satt och gnällde på varandra under hela tiden och var inte direkt tysta och diskreta utan mkt högljudda... 
Lite synd faktiskt... 
Gick sedan tillbaka till klassrummet där barnen fick tårta och sina "avslutningspåsar" med saker dem gjort osv. 


Enkelt men gulligt. 
Vi var klara innan 9.30 och kilade hem igen. 
Fixade lite småsaker sen satte vi oss och spelade dem två spel dem fått med sig från skolan. 


Nu är kvällen här, snart dags att ta och kolla på Hells kitchen tsm med Bejbi !! <3 

Trevlig helg allesammans! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola