ÄNTLIGEN MIN TUR !!! ;)


Yes Yes Yes !! nu så är det inte länge kvar!!
Ringde från plastikmottagningen häromdagen och sa att dem hade en ledig tid åt mig för min bröstförminskning på onsdag i tro att jag inte gått upp något i vikt...
Blev lite osäker då jag OM jag mindes rätt vägde 81 i dec när jag vägde mig där sist och nu senare tid har jag vägt runt 83,5... var därför lite orolig att bli hemskickad utan lapp....

men !!! när jag kom dit, väntade en stund o ställde mig på vågen visade den 80, 9 så gissa om min haka skönk !! ;)) glatt överraskad och chockad!!

Fick vänta lite till för att träffa den nya kirurgen som ska ta sig an min operation och sedan vänta lite till och träffade sen narkosläkaren.

Nu är det som sagt snart min tur !!!
Nu är det torsdagskväll och på onsdag morgon händer det! :))



Håll alla tummar och tår för mig då !!! :)) *ler*

Nu ska jag krypa ner i sängen men kan lova att jag även en dag ska lägga upp bilder och skriva om Luddes första vecka i 1an på nya skolan!!

GODNATT !! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola