Planerat kejsarsnitt...


Japp.. det fick bli så!

I och med att vändningsförsöket förra veckan inte gick + bebis undervikt och att jag inte mått särskilt bra sista veckorna blev det bestämt att kejsarsnitt är det bästa av alternativen.
Inte ett drömscenario i min värld men är det bäst så, då är det bäst. Bara att gilla läget och acceptera och tänka positivt.

Jag är inte rädd för operationen i sig, bara lite nervös för återhämtningen. Men även det kommer gå bra och jag får anpassa mig efter läget.

Nu då, när händer det?

JO! Imorgon bitti!! Runt kl 08 imorgon, Tisdagen 31 okt-2017 kommer vår bebis att se världens ljus för första gång!
Känns så galet spännande men samtidigt så overkligt att det går knappt och beskriva med ord.
Vi vet fortfarande inte om det blir en son eller dotter så det känns lite extra spännande 😊

Andreas kommer hit ikväll och sover över så vi båda är på plats om tiderna skulle ändras. Kommer bli så skönt o ha honom här bredvid mig! 😚
Och tusen tack till kära mamma som tar hand om vår stora- lilla ögonsten under tiden💙
MAMMA ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG THEO! 💙

På återseende 😍😍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola