Ludde 8 år!!!



Igår började Ludwig i 2;dra klass. Det känns rätt stort trots att det även kändes stort förra året när han började 1;an. 
Tänk att man får vara en del i denna fina killes liv och vara med under alla dessa nya livets steg. 
Helt underbart!! 
Visst är det svårt vissa gånger och veta alltid hur man ska hantera alla nya saker som händer men det fantastiska är att varje dag är unik! 
Jag älskar Dig Ludwig!!!! 



KALAS 20/8 2013

Adde påpekade mitt arrangemang av ballonger och visst såg det lite konstigt ut ja, men till mitt försvar hängde jag enbart upp dem ballonger jag fick i handen. ;)


Hittade finaste skjortan på Åhlens och kunde inte förmå mig att gå därifrån utan den! Riktigt snygg på snyggaste killen!! 






Wooow!! Får jag verkligen ett eget silver halsband!? 
En mkt stolt kille som fick en silverkejda av gammelmormor o gammelmorfar. 




När man får en sådan min för en dagbok med lås vet man verkligen att man träffat rätt!!! Ett högljutt jaaaaaaa!! <3



Riktigt Nöjd!!



Efter en låååång stunds presentöppning låg det nya saker på störren delen av vardagsrumsgolvet! 
Man fyller 8 bara en gång så det blev mååånga paket! 


Mina fantastiskt underbara bröder som båda LER!!! ;) 
ÄLSKAR ER!  



Blåsa ut ljusen dags! 



Ett stycke groda! 




fick en hel hög med spiongrejer av farmor o dem uppskattas mkt! 
Helt uppslukad! 


Upphissad i taket!!! 
En tradition som följt med sedan länge! 


Lite snurrig o skakig men allra mest 
GLAD!! 



Tack igen till alla som varit här och förgyllt Ludwigs dag tillsammans med oss, och tack även för alla grattis!

En mkt lyckad födelsedag och massor med nya minnen! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

George Valentin - Förlossningsberättelse

Min livmoder

Ludde på simskola